Empatyczna komunikacja i budowanie relacji w zespole

Opis szkolenia

  • Rozwój kompetencji komunikacyjnych opartych na empatii i asertywności
  • Wzmacnianie świadomości własnego stylu komunikacji i budowania relacji
  • Integracja inteligencji emocjonalnej z praktyką zawodową
  • Kształtowanie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów

 

Program szkolenia

Dzień 1

  1. Empatyczna komunikacja
  2. Zwiększenie świadomości swojego stylu komunikacji.
  3. Rozwój umiejętności empatycznej komunikacji i radzenia sobie z konfliktami w oparciu o praktyczne narzędzia.
  4. Wzrost dojrzałości empatycznej poprzez ćwiczenie autentycznego nawiązywania kontaktu, aktywnego słuchania, budowania jasnych komunikatów.
  5. Wzmocnienie pracy na mocnych stronach i potencjale zawodowym swoim 
i pracowników.
  6. Biegłość w udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej opartej na ujawnianiu emocji i potrzeb.

 

Dzień 2

  1. Budowanie relacji w zespole
  2. Trening uważności empatycznej w komunikacji i współpracy z innymi.
  3. Wzrost pewności siebie w autentycznym i asertywnym wyrażaniu próśb 
i oczekiwań w relacji biznesowej.
  4. Wzmocnienie komunikacji uwzględniającej emocje i potrzeby różnych stron.
  5. Rozwój strategii umożliwiających konstruktywne działanie w sytuacjach konfliktowych.
  6. Wzrost świadomości własnego stylu wchodzenia w relacje.

 

Czas: 2 dni (16 godzin)
Miejsce: do ustalenia
Certyfikat: Tak

 

Kogo możesz spotkać

Do góry