Opis szkolenia
- Rozwój kompetencji komunikacyjnych opartych na empatii i asertywności
- Wzmacnianie świadomości własnego stylu komunikacji i budowania relacji
- Integracja inteligencji emocjonalnej z praktyką zawodową
- Kształtowanie umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
Program szkolenia
Dzień 1
- Empatyczna komunikacja
- Zwiększenie świadomości swojego stylu komunikacji.
- Rozwój umiejętności empatycznej komunikacji i radzenia sobie z konfliktami w oparciu o praktyczne narzędzia.
- Wzrost dojrzałości empatycznej poprzez ćwiczenie autentycznego nawiązywania kontaktu, aktywnego słuchania, budowania jasnych komunikatów.
- Wzmocnienie pracy na mocnych stronach i potencjale zawodowym swoim i pracowników.
- Biegłość w udzielaniu konstruktywnej informacji zwrotnej opartej na ujawnianiu emocji i potrzeb.
Dzień 2
- Budowanie relacji w zespole
- Trening uważności empatycznej w komunikacji i współpracy z innymi.
- Wzrost pewności siebie w autentycznym i asertywnym wyrażaniu próśb i oczekiwań w relacji biznesowej.
- Wzmocnienie komunikacji uwzględniającej emocje i potrzeby różnych stron.
- Rozwój strategii umożliwiających konstruktywne działanie w sytuacjach konfliktowych.
- Wzrost świadomości własnego stylu wchodzenia w relacje.
Czas: 2 dni (16 godzin)
Miejsce: do ustalenia
Certyfikat: Tak