Opis szkolenia
Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych i portalach internetowych stanowi niezwykle istotny element dzisiejszej rzeczywistości, gdzie obecność w sieci i to jak jesteśmy przez nią postrzegani, staje się kluczowym czynnikiem sukcesu naszych działań. W kontekście WTZ skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych może znacząco wpływać na zasięg i efektywność działań, zwłaszcza że można dzięki nim uzyskać efekty nawet przy ograniczonych zasobach (m.in. finansowych).
Szkolenie skupia się na praktycznych umiejętnościach kreowania pozytywnego wizerunku warsztatu terapii zajęciowej w środowisku cyfrowym. Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat strategii komunikacji, budowania społeczności oraz efektywnego wykorzystywania oraz zarządzania działaniami na różnych platformach internetowych.
Program szkolenia
Dzień 1.
I blok – Budowanie wizerunku w internecie – wprowadzenie:
- Co składa się na nasz wizerunek w internecie?
- Wizerunek – komunikacja – promocja: jak to jest ze sobą powiązane?
- Misja i cele warsztatu terapii zajęciowej – burza mózgów.
II blok – Teorie z nauk o zarządzaniu i marketingu i ich zastosowanie w kreowaniu wizerunku w sieci:
- Wyznaczanie celów za pomocą metod 5W oraz SMART.
- Analiza zasobów za pomocą analizy SWOT.
- Grupa docelowa i nasz odbiorca „idealny”.
- Otoczenie WTZ i budowanie zaangażowanej społeczności.
- Dobre i złe praktyki – praca w grupach.
Dzień 2.
III blok – Omówienie portali społecznościowych i stron branżowych – część warsztatowa:
- Strona www.
- Wizytówka w Google Maps.
- Facebook.
- Instagram.
- YouTube.
- Portal ngo.pl.
- Pozostałe portale.
IV blok – Tworzenie wizerunku warsztatu terapii zajęciowej w sieci – część warsztatowa:
- Ustalenie celów i grupy docelowej.
- Ustalenie działań i harmonogramu ich wdrożenia.
- Wybór narzędzi i ustalenie zasobów.
- Podsumowanie.
Czas: 2 dni (16 godzin)
Miejsce: do ustalenia
Certyfikat: Tak
Kogo możesz spotkać