Opis szkolenia
…
Program szkolenia
Dzień 1.
1. Znaczenie komunikacji we współpracy i budowaniu relacji.
2. Jak rozmawiać, czyli komunikacja w praktyce.
3. Znaczenie mowy niewerbalnej w komunikacji z osobami z niepełnosprawnością.
4. Jak słuchać, by usłyszeć, czyli aktywne słuchanie i jego znaczenie w komunikacji.
5. Jak ja się komunikuję – diagnoza osobistego stylu komunikowania się.
6. Praktyczne sposoby komunikacji z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, zaburzeniami psychicznymi i spektrum autyzmu.
7. Empatia i asertywność jako ważne narzędzia w komunikacji z osobami z niepełnosprawnością.
Dzień 2.
1. Wybrane modele i teorie motywacji.
2. Motywacja w kontekście efektywności na stanowisku pracy.
3. Rola motywacji w życiu osób z niepełnosprawnością.
4. Coaching jako metoda wsparcia – czy dla każdego?
5. Wsparcie pracownika w sytuacjach trudnych i motywacja do działania.
Czas: 2 dni (16 godzin)
Miejsce: do ustalenia
Certyfikat: Tak
Kogo możesz spotkać?
MAŁGORZATA LIPIŃSKA